Üdvözöllek

Abnormal ending - - -

Friss topikok

  • Niobe: A gyerekvállalást ne told ki ilyen messzire. Ennyit a kutya se tud fizetni, és mondjuk egy 30 fele... (2012.08.07. 21:16) Míg a papír el nem választ
  • _hebron_: te aztán eltűntél, mint... (2009.06.16. 10:02) Életem értelme
  • alumi: Cigánybűnözés? Nem tudom mennyire létképes fogalom. Tény azonban, hogy az egy főre jutó bűnözői lé... (2009.03.05. 11:43) Feketén, fehéren
  • Dr. Jula Watson: @The King & Kinga: "Egyetemen is volt ilyen, ott kurvának és stricinek öltöztek, és bizony bu... (2009.02.27. 23:35) K&k
  • tiboru: Ez a Kacziba Mariann azonos a Kacziba ex-tábornok Virág utónevű lányával, aki annó a tévében, a Ké... (2009.02.23. 12:44) De szeretnék gazdag lenni, jó nővel bálba menni

Linkblog

Te mi voltál előző életedben?

2009.01.07. 17:14 | dex.ion | 14 komment

Címkék: érdekes kérdés ööö...

Tengerész, szakács vagy ács? Szerzetes, méhész vagy magányos fegyverkereskedő? Esetleg vegyész, alkimista vagy méregkészítő?

Én:

Ebben az életedben férfi voltál.
Valahol a mai Montenegró területén születtél az 825. esztendő környékén.
Fogalkozásod kézműves vagy gépész lehetett.


Előző életed rövid lélektani életrajza:
Mindig szerettél utazni, nyomozó vagy kém voltál.


Feladatod, amit áthoztál előző életedből a jelenbe:
Feladatod a tudatod tágítása, a fizikai síkon túlmenő világ megismerése, a természetben rejlő bölcsességek és összefüggések megértése. Ha önerőből már nem tudsz tovább fejlődni, keress egy bölcs tanárt!

 

Szóval én már a kilencedik században gépész voltam...és te?

A bejegyzés trackback címe:

https://abend.blog.hu/api/trackback/id/tr84863864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2009.01.07. 21:57:35

Nahát, nekem pont ugyanezt adta ki, annyi különbséggel, hogy én mindezt nőként, 1650-es években, a mai ANglia területén tettem :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.08. 08:14:34

uramisten, mennyire sablonos! ezt hol találtátok? én voltam már a középkorban valami nemes lánya, meg az ottomán birodalomban valamelyik szultán fia konstantinápolyban, de elég fiatalon meghaltam egy háború alkalmával. ezt egy boszi mondta nekem egyszer. :)

dex.ion 2009.01.08. 09:34:15

@Dr. Jula Watson: lehet h mi két testben egy lélek vagyunk? egyesüljünk!:)

dex.ion 2009.01.08. 09:35:57

@_hebron_: nem is, mert mióta tudom ezeket az infókat, azóta jönnek vissza az emlékképek, igen igen, ahogy ott gépészkedem a pusztán a kazárok közt!

a "hol találtátok" kérdésre választ a szöveg végén lapuló "és te?" link alatt találsz:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.08. 11:27:09

jól van na, nem vettem észre :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.08. 11:29:27

muahaha, 1675-ben női tengerész vagy ács, lol :D

Ebben az életedben nő voltál.
Valahol a mai Szicília területén születtél az 1675. esztendő környékén.
Fogalkozásod tengerész, szakács vagy ács lehetett.Előző életed rövid lélektani életrajza:
Ösztönösen ráéreztél az emberek gondolataira és tudtad hogyan használd ki a benned rejlő lehetőségeket. Hidegvérű és nyugodt maradtál minden helyzetben.Feladatod, amit áthoztál előző életedből a jelenbe:
Feladatod, hogy határozottságot tanulj és kitartást. Minden csak rajtad múlik! Amibe nem halsz bele, az megerősít! Minden kudarc, bukás, rossz élmény a saját akaratodat és a személyiségedet erősíti! Állj fel és harcolj tovább!

szerinted 2009.01.08. 19:28:15

@_hebron_: azt hiszem meg kéne néznétek a gépész című filmet!
Főleg, mert ennyi itt a gépész! :)))
kockacukor

szerinted 2009.01.08. 19:29:10

ja, én tengerész voltam (női tengerész), a 14. században???
kockacukor

Dr. Jula Watson 2009.01.08. 21:33:18

@dex.ion: Világtörténelem gépészei egyesüljetek! :D

"Can't Stop The Signal..." 2009.01.10. 13:58:26

fura, mindíg ugyan azt adja ki.... :)) ha ács voltam nekem mi jár? van már ács közösség, vagy csak a gépészeket eggyesítjük?

dex.ion 2009.01.10. 14:02:51

@Kanazawa: esetleg még a sajtkészítőket bevesszük. ők boldogok. persze nem konkrétan csak rájuk gondolok, hanem úgy általában a tejiparban dolgozókra.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.01.10. 14:42:33

Hejjj, valami új :)

Ebben az életedben férfi voltál.
Valahol a mai Dél Kína területén születtél az 1000. esztendő környékén.
Fogalkozásod hidak, utak, kikötők építője lehetett.Előző életed rövid lélektani életrajza:
Forradalmár típus voltál. Folyton lázadtál a világ ellen és új megoldásokat kerestél. Ötleteidet jól hasznosítottad a politikában és az üzletben. Jó vezető vált belőled.Feladatod, amit áthoztál előző életedből a jelenbe:
Elég érett vagy ahhoz, hogy megérthesd más emberek problémáit, gondjait. Segítsd az embereken, lelkesítsd és bátorítsd őket!

Nahát, mondtam én mindig, hogy velem valami baj van :)))

Lena. 2009.01.11. 12:38:10

Ez az enyém:

Ebben az életedben nő voltál.
Valahol a mai Ausztrália területén születtél az 600. esztendő környékén.
Fogalkozásod pásztor, lovas, vagy erdész lehetett.Előző életed rövid lélektani életrajza:
Hatalmas energiával rendelkeztél, jó tervező és vezető hírében álltál.Feladatod, amit áthoztál előző életedből a jelenbe:
Feladatod, hogy alázatosságot, hitet és tiszteletet tanulj és elmerülj a magasztos gondolatokban.

Ez egetverő baromság. Nőként biztosan lehettem pásztor, lovas vagy erdész 600 körül. És tutira hagytak engem a férfiak tervezni, pláne vezetni! Az utolsó mondatot már nem is kommentálom.

tuli _ 2009.01.12. 11:04:21


Az enyém:
Valahol a mai Alaszka területén születtél az 1625. esztendő környékén.
Fogalkozásod földműves, takács vagy szabó lehetett.Előző életed rövid lélektani életrajza:
Az igazság és a bölcsesség keresője voltál. Sokan benned látták a jövőbe vezető idealista utat.Feladatod, amit áthoztál előző életedből a jelenbe:
Segíts az időseknek és a gyerekeknek. Az élet megtanít rá, hogy gondoskodj másokról, mert egyszer Te is rászorulhatsz mások segítségére.

Akkor ezért bírom jobban a hideget, mint a meleget.
Az igazságot most is keresem, ha pedig bennem látták a jövőbe vezető utat, akkor már értem, hogy miért lett ilyen a világ, amilyen.:D
süti beállítások módosítása