Üdvözöllek

Abnormal ending - - -

Friss topikok

  • Niobe: A gyerekvállalást ne told ki ilyen messzire. Ennyit a kutya se tud fizetni, és mondjuk egy 30 fele... (2012.08.07. 21:16) Míg a papír el nem választ
  • _hebron_: te aztán eltűntél, mint... (2009.06.16. 10:02) Életem értelme
  • alumi: Cigánybűnözés? Nem tudom mennyire létképes fogalom. Tény azonban, hogy az egy főre jutó bűnözői lé... (2009.03.05. 11:43) Feketén, fehéren
  • Dr. Jula Watson: @The King & Kinga: "Egyetemen is volt ilyen, ott kurvának és stricinek öltöztek, és bizony bu... (2009.02.27. 23:35) K&k
  • tiboru: Ez a Kacziba Mariann azonos a Kacziba ex-tábornok Virág utónevű lányával, aki annó a tévében, a Ké... (2009.02.23. 12:44) De szeretnék gazdag lenni, jó nővel bálba menni

Linkblog

Félidő

2008.09.12. 20:09 | dex.ion | 12 komment

Címkék: kérdés

Ha valamit csak egyszer tehetnél meg az életben, mi lenne az?

A bejegyzés trackback címe:

https://abend.blog.hu/api/trackback/id/tr32660839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2008.09.13. 05:11:34

Vagy valamelyik szexualis fantaziam, vagy repules/zuhanas. Ez utobbit hamarosan tervezem, ugyhogy inkabb ejtoernyovel ejtem meg :))) De amugy szivesen megkostolok eteleket/italokat, kiprobalok dolgokat, ha olyan a kedvem, bar gondolom a kerdes nem erre vonatkozott.

Miert, dexi baba, te mit? :)

Aszem sulyos almatlansagban szenvedek. :D

Lena. 2008.09.13. 06:10:00

A zuhanás jó, én is szívesen kipróbálnám. De miért ne lehetne többször? :) Amit csak egyszer lehet, az nyilván valami tiltott dolog... Mondjuk szeretni valakit, akit nem szabad... Hogy aztán életem végéig fájjon a hiánya...

K. Baldrick 2008.09.13. 10:16:27

Mivel reinkarnációellenes vagyok én a születésre gondoltam.

Lena. 2008.09.13. 10:37:57

Úgy érted egyszer születnél? Én nem hiszek a reinkarnációban, szóval szerintem csak egyszer születünk, ez már megvolt. :) Egyszer szülnék is, ha lehetne...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.13. 12:40:18

lena\\\' 2008.09.13. 06:10:00

"...Amit csak egyszer lehet, az nyilván valami tiltott dolog... "
Az nem annyira biztos :) Konkrétan, ha belehalsz az egyszeri tevésbe, akkor az ugye tök más ....

"..Mondjuk szeretni valakit, akit nem szabad... "
Aztaaaaa...... mi az, hogy nem szabad? Szakítós-posztot belőle :DD (najó, ezt most durván elpoénkodtam... bocsánat)

Hogy a témához is: Én nem is tudom.... ez olyan nehéz. Rangsorokat állítsak fel? És mégis mi alapján? És ha holnap máshogy gondolom? Produkál az élet nevű móka furcsaságokat, ami teljesen átrendezheti a hangsúlyokat. De ha most kéne válaszolnom, akkor azt mondanám, hogy egy időre kivolnulnék a világból. Bizony. Csak én. Egyedül. MIndenféle kötelezettségtől és feladattól mentesen. Pihenni kéne a léleknek. (Apácának lenni :D) Aztán persze visszatérnék. És ha szerencsém lenne, többször nem is kéne elvonulni :) Most ezt szeretném. És csak egyszer szeretném :)

2008.09.13. 13:04:05

Férjhez menni! Ezért is gondoltam meg mindeddig!:DDDD A többi minden más kivitelezhető volt eddig a az életemben, és az is lesz, ha akarom!:DDDD

Frigyesur (törölt) 2008.09.13. 13:09:05

lena, egyszeruen van, amit egyszer akar kiprobalni az ember, hogy elmondhassa, megtettem. Tobbszor mar nem erdekes, vagy inkabb nincs varazsa, valahaogy igy...

Lena. 2008.09.13. 13:37:13

Frici, úgy érted, hogy csak egyszer akarsz ugrani? Lehet, hogy nekem sem lenne kedvem utána többhöz. :) De ezt előre nem tudhatom. Szerintem ami jó, azt szeretnénk többször is, nem csak egyszer. Vagy csak én vagyok ilyen telhetetlen? :)

Frigyesur (törölt) 2008.09.13. 13:55:32

lena, nem tudom biztosan, de valoszinuleg, igen. Mint sport, hobbi annyira nem vonz, de egyszer ki akarom probalni az erzest.

Igen, ami jo, azt szeretnenk tobbszor. De pl diplomazni se szeretnek tobbszor. Egy eleg volt, "szep volt, jo volt, de koszonom, ennyi" :D Na valahogy igy.

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2008.09.17. 18:39:24

Én visszahoznék egy holtat az élők sorába.

dex.ion 2008.09.18. 09:21:38

katatones
a holtakat el kell engednünk fizikai mivoltukban, szellemük tovább él bennünk - még ha most fáj is
süti beállítások módosítása